وصايا الحبيب :: اقسام دعوية :: ۩╝◄ الملتقي الاسلامي العام ►╚۩ :: موســوعة آلقـــصـــــص

شاطر
 {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} I_icon_minitimeالأربعاء 13 فبراير 2013, 21:12
المشاركة رقم: #1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبه:
الصورة الرمزية
نور محمد

البيانات
 {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} Jb12915568671
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ}

{وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ}

فـجاه وانت ماشــى

تلاقي محفظه واقعه .. وفيها1500 دولار وبطاقه

وهوية الراجل صاحبها

ولانك انسان امين تتصل بالراجل تقوله محفظتك معايا . ويقولك الراجل شكرا جدا وين اشوف حضرتك ؟

تروح تقابله .. الراجل يستغرب إن فيها 1500 .. ويقولك هاي كان فيها 1000 دولار بس

انت تفكر لمجرد ثواني .. ثم تقوله .. حضرتك انا لقيتها زي ما هيا هيك

يقولك .. منا عارف .. انا كنت بختبرك بس .. انا محتاج امين مخازن علشان أأمنه علي

مخازن فيها بضائع بالمليارات..

وكل يوم أرمي محفظتي وفيها الكرت تبعي .. الي 15 يوم بخسر 1500 دولار

أو 500 دولار

لاني مش قادر اجيب حد أمين فعلا علي المخازن هاي

سأعطيك مرتب أكبر من مرتبك الحالي ب 100 ضعف

وربنا اختارك عشان الوظيفه دي .. ارجوك انك تقبل..

ساعتها حقا هتدرك .. جمله ان الله سيفتح لك باب كنت تحسبه من شدة اليأس لم يخلق بمفتاح

{وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ}

توقيع : نور محمد

{وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} I_icon_minitimeالأربعاء 13 فبراير 2013, 21:22
المشاركة رقم: #2
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
مجلس إدارة المنتدي
الرتبه:
مجلس إدارة المنتدي
الصورة الرمزية
قطرة ندى

البيانات
 {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} Jb12915568671
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ}

{وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} Images?q=tbn:ANd9GcQY2CNsLODpBtfjlPQbt6wqsf26wslXK9X7EOWdydfMnqRbW1lniw

توقيع : قطرة ندى

مواضيع ذات صلة

{وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ... مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ} Collapse_theadتعليمات المشاركة